6. ACE of M.I.C.E. Exhibition İstanbul’da

0
21

Türkiye’nin ilk ve tek, dünyanın ise en büyük 3. kongre, toplantı ve etkinlik fuarı olan ACE of M.I.C.E. Exhibition, 20-22 Şubat 2019 tarihleri arasında 6. etkinliğini düzenlemeye hazırlanıyor. Fuar kapsamında birçok etkinliğin gerçekleştirileceği 6. ACE of M.I.C.E. Exhibition, bu yıl da İstanbul Kongre Merkezi – ICC’de gerçekleşecek. Turizm Medya Grubu Genel Müdürü Volkan Ataman, bu yıl yapılacak olan kongre hakkında bilgi verdi.

6. ACE of M.I.C.E. Exhibition’da bizleri neler bekliyor? Biraz detay verebilir misiniz?
Senelerdir bu endüstri içerisinde sahip olduğumuz çatı kuruluş rolünü “Connecting Dots” mottosu ve onun altında geliştirdiğimiz konsept tasarımlarıyla yeniden oluşturmayı hedefledik. Türkiye’nin ilk ve tek, dünyanın ise en büyük üçüncü kongre, toplantı ve etkinlik fuarı olan ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines’ın altıncısını, bu mottoyla 20-22 Şubat 2019 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi – ICC’de gerçekleştiriyoruz. Türkiye MICE sektörünün uluslararası alandaki gelişimi ve pazar payının büyümesi adına şimdiye kadar birçok atılım gerçekleştirdik. Türkiye’nin en kapsamlı B2B etkinliği olan fuarımız, her yıl dünyanın dört bir yanından gelen MICE sektörünün lider firmalarını; kurumsal şirketler, dernekler ve MICE profesyonellerinden oluşan yerli ve yabancı satın alıcılar ile buluşturuyor. Bu yıl, 15.000’den fazla ziyaretçiyi ve 300’den fazla sektör paydaşını ağırlayacağız. Ayrıca, isim sponsorumuz Turkish Airlines ile beraber yürüttüğümüz “Uluslararası Hosted Buyer Programı” için 41 farklı ülkeden gelecek 250 yabancı misafirimiz, 6. ACE of M.I.C.E. kapsamında katılımcı firmalarla B2B görüşmeler gerçekleştirecek.

Etkili bir program düzeni çerçevesinde oluşturduğumuz online sistem üzerinden HB’ler ve fuar katılımcıları karşılıklı olarak randevu alabiliyor ve kendi isteklerine göre takvimlerini oluşturabiliyorlar. Her yıl 1000’den fazla profesyonel başvuru alan Hosted Buyer programı sürecinde detaylı bir filtreleme ve eleme süreci gerçekleştiriliyor ve süreç sonunda 250 dünyaca tanınan yabancı firma fuarda ağırlanmaya hak kazanıyor. Özellikle hem kalite hem de nicelik anlamında katılımcılarımızı çok daha yüksek düzeyde bir program bekliyor. Ülkemizin turizm potansiyelinin çok iyi farkındayız ve ekonomik olarak sıkıntılı zamanlardan geçtiğimiz bu süreçte turizmin nasıl bir değer taşıdığını da çok iyi biliyoruz. Bu noktada, 2019 ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines’a katılacak firmalarımız global pazarlara kendilerini tanıtabilecekleri ve Network’lerini genişletebilecekleri en uygun platformu bulacaklar. Bu sene üç anahtar kelimemiz var; değişim, gelecek ve inovasyon.

Bu yılın içeriğinde neler var? Fuar boyunca nasıl etkinliklerle karşılaşacağız?
Fuar kapsamında birçok farklı etkinlik gerçekleştiriyoruz. Açılış seremonisi, gala yemeği, boğaz turu ve tüm sektörün her yıl dört gözle beklediği, artık bir marka haline gelmiş olan AMEzing Parti.

Fuarımızın resmi açılış seremonisine; protokol, fuar katılımcıları, hosted buyer’lar, basın mensupları, iş, sanat ve cemiyet hayatından simalar katılıyor. Performans şovlarıyla başlayacak olan seremoni, protokol konuşmacılarının fuarı takdimleriyle devam ediyor. ACE of M.I.C.E. Exhibiton by Turkish Airlines kapsamında Kültür ve Turizm Bakanlığı sponsorluğunda düzenlenecek gala yemeğimiz Portaxe’da gerçekleşecek. Hosted buyer ve katılımcıları aynı masa etrafında bir araya getirerek keyifli bir ortam sağlayan yemekte, fuar boyunca oluşturulan Network’ün devamlılığı sağlanıyor.

Uluslararası Hosted Buyer’ların katılımıyla gerçekleştirdiğimiz boğaz turunda profesyonel rehberler eşliğinde, katılımcılara İstanbul’u tanıtıyor ve boğazın muhteşem atmosferini deneyimleme fırsatı yaratıyoruz. Fuarın ikinci günü olan 21 Şubat 2019 tarihindeyse, 41 ülkeden 1000’den fazla MICE profesyoneli muhteşem bir parti eşliğinde bir araya geliyor. Artık bir marka haline gelmiş olan AMEzing Parti’yi her yıl ayrı bir konseptte düzenleniyoruz. Ulusal ve uluslararası hosted buyerlar, katılımcı firmalar, konuşmacılar, uluslararası MICE dernek başkanları, basın mensupları, sanat, iş, cemiyet hayatı ve spor camiasından çok özel isimlerin davetli olduğu partide, video mapping şov, müzik grupları, DJ ve sürprizlerle dolu dans performansları eşliğinde davetlilere unutulmaz bir gece yaşatılıyor.

Dünyada şu anda etkinlik teknolojisi, e-spor, deneyimsel tasarım ve deneyimsel pazarlama alanları gelişim gösteriyor. Biz de tam olarak bu sebeplerden dolayı, 2019 yılında gerçekleştireceğimiz ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines kapsamındaki Speakers’ Corner programımızın oturum başlıklarımızı bu alanlara odakladık.

Dünyanın en büyük MICE medyalarıyla ve endüstri devleriyle partnerlik yapıyoruz. Bu da bizim tüm trendleri ve gelişmeleri yakından takip etmemize olanak sağlıyor. Dünyanın en ünlü markalarının yöneticilerini ve alanında uzman konuşmacılarını, Türkiye MICE sektörünün profesyonelleri trendleri yakalayabilsin ve sektörün değişimine doğru şekilde hazırlanabilsin diye fuarımıza getiriyoruz.

Oturum programımız içerisinde destinasyon pazarlaması konusu da bulunuyor. Rusya, Seul, Sırbistan, Güney Afrika ve Abu Dhabi gibi destinasyonların turizm otoriteleri ve kongre bürolarının üst düzey yöneticileri, oturum programımız kapsamında destinasyonlarının başarıları hakkında konuşacak.

Dünyanın en hızlı yükselen trendlerinden biri olan E-spor konusuna özellikle odaklandık, bu alandaki en önemli isimler fuar kapsamında bizlerle olacak.

ACE of M.I.C.E. Exhibition’ın global MICE endüstrisi içerisindeki yeri nedir?
6. ACE of M.I.C.E. Exhibition by Turkish Airlines olarak, Türkiye’nin uluslararası görünürlüğünü artırmak adına uluslararası, yerel turizm ve MICE turizmi odaklı medya kuruluşlarıyla çalışıyoruz. Fuarımızı ve Türkiye MICE pazarını en geniş kitlelere ulaştıracak kurumlarla partnerlik ilişkileri geliştiriyoruz.

Uluslararası MICE endüstrisi birlikleri, aynı sistemle çalışan çeşitli ülkelerdeki MICE profesyonellerini bir araya getiren birlikler ve büyük MICE organizasyonlarıyla partnerlik ilişkisi geliştirip Uluslararası Hosted Buyer programının tanıtımı, fuarın promosyonu ve data paylaşımı gibi konular kapsamında ortak çalışma yürütüyoruz. Bugüne kadar aralarında Rusya, Ukrayna, Çin, Kore, Kenya, İngiltere, ABD, Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Çek Cumhuriyeti, Litvanya, Letonya, Almanya, İtalya, İspanya ve Portekiz gibi ülkeler dahil olmak üzere 31 medya ve 18 endüstri partneriyle anlaşma sağladık ve her yıl çıtayı bir adım yükseğe taşıyoruz. Türkiye MICE sektörünün tüm paydaşlarından destek bekliyoruz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here